13 Aralık 2012 Perşembe

MERHABA;
Uzun zamandır sayfama herhangi bir ekleme yapmadım.çünkü okullarda vermiş olduğum girişimcilik eğitimleri şimdilik rafa kaldırıldı ancak almış olduğum bu eğitimlerin boşa gitmemesi için bir takım faaliyette bulunmaya çalıştım.bunları sizlerle paylaşmak isterim.

1.Okulumda Girişimcilik Kulübünü kurdum ve faaliyetlere başladım.
2.KOSGEB Müdürümüz Sayın Kürşat Beyi okulumuza davet ederek kurumu hakkında öğrencilerimize seminer verdirdim.
3.MARKA ajansı Bolu Yatırım Ofisi Koordinatörü Sayın Dr.Ömer Faruk  Zorlu Beyin" İnovasyon ve Girişimcilik" seminerini okulumuz öğrencilerine vermelerini sağladım.
4.Catana Otomotiv Sahibi Sayın Ali Catana Beyin iş yaşam öyküsünü öğrencilerimizle paylaşmasını sağladım.
5.Bolu Ticaret Odası Başkanı Sayın Emin Semerci Beyi yerinde ziyaret eder kurum çalışmalı hakkında bilgi aldım.aynı zamanda 20 öğrencimize kurum içinde seminer almalarını sağladım.
6.İş Kur Müdürümüz Sayın İsmail Yalcın Beyin kurumu tanıtan sunum yapmaları için okulumuza davet ettim.
şimdilik bu kadar ancak bu işlerin bir başlangıç aşamasında olduğumuzuda unutmayalım....
saygılarımla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder